ایجاد اولین دوره دکتری سیاست‌گذاری فرهنگی در دانشگاه علم و فرهنگ

دکترمحمد حسین ایمانی خوش‌خو در مراسم گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه دو ویژگی حمیت و انگیزه باعث شد تا جهاد دانشگاهی پس از 36 سال به عنوان یک نهاد پیشرو در حوزه آموزش و علم بدرخشد، افزود: طی این مدت جهاد دانشگاهی با کمترین امکانات و بالاترین انگیزه بارهای کشور را به دوش کشیده است.

وی یکی از مهمترین اقدامات جهاد دانشگاهی را تاسیس دانشگاه علم و فرهنگ دانست و یادآور شد: جهاد دانشگاهی آمده است تا دانشگاهی غیر از سایر دانشگاه‌ها تاسیس کند. دانشگاهی که 65 درصد از فارغ‌التحصیلان آن شاغل هستند.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه فناوری‌های نرم خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری‌های نرم و هویت‌ساز از سوی جهاد دانشگاهی ایجاد شده و دو طبقه از ساختمان جدید دانشگاه علم و فرهنگ به این پارک اختصاص می‌یابد.

وی از ایجاد دوره دکتری سیاست‌گذاری فرهنگی در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر کشور به متخصصان فرهنگی نیاز دارد و راه‌اندازی این رشته مکمل دو رشته دیگر در این حوزه خواهد بود.

ایمانی خوشخو یادآور شد: جهاد دانشگاهی تاکنون اولین دانشکده گردشگری، اولین دوره حقوق تجارت، اولین دوره مطالعات فرهنگی و اولین دوره گذران اوقات فراغت را راه‌اندازی کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا