شروع همكاري شركت هاي تبليغاتي و روابط عمومي ايراني و خارجي

شرکت پیام گردان تهران، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تبلیغات، روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی و شرکت گریلینگ، یکی از قدرمندترین شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای یکپارچه در ارتباطات بازاریابی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در نتیجه این همکاری دو شرکت می‌توانند با توان، کارایی و بهره‌وری بیشتری به شرکت‌های خارجی که به دنبال گسترش فعالیت‌هایشان در ایران هستند و همچنین شرکت‌های ایرانی که به دنبال فعالیت در کشورهای دیگر هستند، در زمینه ارتباطات بازاریابی، روابط عمومی، طراحی و توسعه خدمات توسعه بازار مشاوره دهند و به عنوان مجری کمپین‌های تبلیغاتی با این شرکت‌ها همکاری داشته باشند.

در حال حاضر، شرکت‌ پیام گردان تهران و گریلینگ در زمینه‌های روابط عمومی، مدیریت بحران شرکت‌ها و ارتباطات یکپارچه بازاریابی به شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و محلی خدمات خود را ارائه می‌دهند که با شروع این همکاری، این خدمات گسترش پیدا می‌کند.

در حال حاضر، شرکت‌ پیام گردان تهران و گریلینگ در زمینه‌های روابط عمومی، مدیریت بحران شرکت‌ها و ارتباطات یکپارچه بازاریابی به شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و محلی خدمات خود را ارائه می‌دهند که با شروع این همکاری، این خدمات گسترش پیدا می‌کند.

سام کردیر، مدیر عامل شرکت پیام گردان تهران گفت: "این همکاری بین پیام گردان تهران و گریلینگ قدم دیگری است که ما به سمت مسیری درست برداشته‌ایم و مایه افتخار است که می‌توانیم قسمتی از یک شبکه جهانی موفق در تبلیغات و روابط عمومی باشیم. با لغو تحریم‌ها و باز شدن درب‌های ایران به جامعه جهانی، با قدرت بیشتر به فعالیت‌هایمان برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدماتمان به مشتریانمان تلاش خواهیم کرد."

جاناتان شیلینگتون، مدیرعامل شرکت گریلینگ خاورمیانه در مورد این همکاری گفت: "این قرارداد به ما این اجازه را خواهد داد که نه تنها تجارب خود را در صنعت تبلیغات و روابط عمومی به شرکت‌های ایرانی انتقال دهیم، بلکه مشتریان غیر ایرانی را تشویق به سرمایه‌گذاری در ایران خواهیم کرد. این همکاری به ما این قدرت را می‌دهد تا زمینه را برای ارائه خدمات روابط عمومی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی به مشتریان بین‌المللی فراهم سازیم."

گفتنی است پیام گردان تهران در سال 2003 افتتاح شد و شرکتی خصوصی در ایران است که خدمات تبلیغاتی، روابط عمومی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی را به مشتریانش در ایران و همچنین اقصی نقاط جهان از طریق شرکت‌های وابسته ارائه می‌کند. با مدیریت مینا بینا و همچنین سام کردیر و الکس کردیر شرکت پیام گردان تهران به یکی از آژانس‌های پیشرو در صنعت تبلیغات و روابط عمومی در ایران تبدیل شده است.

همچنین گریلینگ یکی از شرکت‌های بین‌المللی در زمینه روابط عمومی و تبلیغات است که راهکارهای یکپارچه در ارتباطات بازاریابی برای مشتریانش در جهان ارائه می‌کند. این شرکت با بیش از 30 سال تجربه در کشورهای متعددی فعالیت می‌کند. دفاتر این شرکت در دبی، دوحه، مصقط، استانبول، لاگوس و نایروبی مستقر هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا