پروژه مخفی برای ایلان ماسک

برخی از افراد در دنیای امروزی ما به عنوان نوآوران مولف شناخته می شوند و همگان از آنها انتظار دارند تا با حضور در یک پروژه، آن را به یک نوآوری ویژه برای آینده بشر تبدیل سازند. یکی از افرادی که چنین مولفه شخصیتی ای را می توان در او یافت، ایلان ماسک است.

با توجه به دخیل بودن ماسک در پروژه هایی بزرگ مانند ساخت جاده های هوشمند، خودروهای برقی ویژه، سفر به فضا و … نمی توان گفت که دقیقا کدام پروژه تحت نظارت او در تسلا در حال انجام است.

ایلان ماسک به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت های بزرگی مانند تسلا، برنامه ای ویژه و مخفی را در دست اجرا دارد که هیچ جزئیاتی از آن را به رسانه ها ارائه نکرده است.

این مدیر برجسته صنایع فناوری به تازگی اقدام به انتشار یک متن رازآلود در شبکه اجتماعی توییتر کرده است که به موجب آن همگان خود را برای یک فناوری جدیدی آماده خواهند کرد، البته در این مورد خاص، هیچکس نمی داند که این فناوری جدید چه چیزی خواهد بود.

بر اساس توییت منتشر شده از ماسک، این پروژه هنوز به سطحی نرسیده است که بتوان از آن رونمایی کرد. او در متن توییت خود دقیقا این نکته را اعلام کرده و گفته است: «در حال کار بر روی نسخه دوم یک نقشه ویژه در تسلا هستم. امیدوارم که بتوانم در اواخر هفته جاری آن را منتشر سازم.»

البته نکته ای که ماجرا را مرموز ساخته است این است که ماسک درتوییت های بعدی خود دیگر از کلمه نقشه ویژه استفاده نکرده است و از سوی دیگر تماس های متعدد با مسئولان تسلا نیز با عدم پاسخگویی همراه بوده است. به این ترتیب و با توجه به دخیل بودن ماسک در پروژه هایی بزرگ مانند ساخت جاده های هوشمند، خودروهای برقی ویژه، سفر به فضا و … نمی توان گفت که دقیقا کدام پروژه تحت نظارت او در تسلا در حال انجام است.

منبع: cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا