این ربات هیولاوار با پدال زدن حرکت می‌کند

از زمانی که مجموعه‌ی افسانه زدایان به پایان رسید، طبیعتا وقت آزاد بیشتری در اختیارش داشته. بنابراین او به عنوان یک طراح خلاق و با انگیزه سه روز از وقتش را صرف ساختن یک دستگاه عجیب و غریب و هیولا مانند کرده است. او این ماشین ربات مانند را «جانور پدالی» می‌نامد. ظاهر این ربات، صرفه‌نظر از کفش‌های قرمز آل استار، واقعا شبیه یک جانور ترسناک است. ماشین سوج ۱۲ پا دارد و می‌توانیم با نشستن روی آن و پدال زدن، آن را حرکت دهیم.

شب گذشته طرف‌داران این مجری محبوب بیرون از موزه‌ی Exploratorium گرد هم آمده بودند تا حرکت ماشین ۲٫۵ متری سوج را در پیاده‌رو تماشا کنند. در مرکز این دستگاه قطعات مکانیکی یک دوچرخه قرار دارد و کمی پایین‌تر از آن جایی برای نشستن وجود دارد.

Mjc3NTAyNA

سوج درباره‌ی روند ساخت آن توضیح داد با اینکه او و تیمش از قبل قسمت‌های مثلثی را جوشکاری کرده و واشرهای تفلونی مخصوصی را آماده کرده‌ بودند، اما سر هم بندی این سازه کار سختی بود. وقتی از او پرسیدند که آیا ماشینش نوعی ربات یا سایبورگ است، او پاسخ داد: «باید یک سایبورگ باشد چون من نیروی مورد نیاز برای حرکت آن را فراهم می‌کنم، بنابراین بیشتر چیزی شبیه به یک ویلچر پیچیده است.»

منبع: مجله دیجی کالا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا