حمایت از دانشجویان و اساتید علوم شناختی در کنگره های بین المللی

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری به دانشجویان دوره‌های دکتری رشته های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین المللی علوم و فناوری‌های شناختی، اعطا می‌کند. دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) و یا تخصص بالینی (رزیدنتی) در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوری های شناختی در یکی از دانشگاهها و موسسات داخلی کشور که حداقل یک پژوهش اصیل در حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی داشته باشند می توانند در جایگاه مولف اول، برای ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی اقدام کنند.

دانشجویان متقاضی پس از ثبت نام در سایت ستاد بر طبق فراخوان اعلام شده با ارائه خلاصه مقاله خود می‌توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند. اسامی پذیرفته شدگان حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (آخرین مهلت ۳۰ فروردین) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام خواهد شد.

اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که حداقل ۳ مقاله در حوزه‌های علوم و فناوری های شناختی داشته باشند با در نظر گرفتن شرایط مندرج در آیین نامه و ارسال فرم درخواست از طریق سایت ستاد علوم شناختی می‌توانند از این فرصت برخوردار شوند.

این امتیاز در دو بخش شامل هزینه ثبت نام در کنگره و پرداخت کمک هزینه سفر برای شرکت در کنگره بر اساس جدول مناطق مندرج در آیین نامه صورت خواهد گرفت.اساتید پس از ثبت نام در سایت ستاد بر طبق فراخوان اعلام شده با ارائه خلاصه مقاله خود می‌توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند. اسامی افراد پذیرفته شده نیز همانند دانشجویان حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (۳۰ فروردین) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا