تقویت عضلات پا با زیرپایی ورزشی

ناصر زردی مبتکر این طرح و دانشجوی دکتری مدیریت و برنامه ریزی ورزشی در حاشیه اولین ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزشی به ایرنا گفت: پیشرفت های راهبردی و توسعه ارتباطات، توسعه مفاهیمی مانند کار در خانه یا دورکاری، سطح فعالیت های فیزیکی افراد را به حداقل رسانده و حاصل کم تحرکی و مشکلات متعاقب آن گسترش چاقی، دردهای عضلانی، کمر درد و به خصوص بروز مشکلات پایین تنه به دلیل بی تحرکی در پشت میز است.
وی در رابطه با زی پایی ورزشی ابتکاری خود گفت: این زیرپایی دارای پدال های جداگانه برای هر یک از دو پا است و پدال ها می توانند در محور میانی هر پدال نوسان کنند.
این مبتکر افزود: نوسان پدال ها آزادانه نبوده و تحت تاثیر نیروی دو فنر یا دمپر است؛ همچنین در وسط هر پدال یک رولر ماساژ قرار دارد و یک عایق یکپارچه به عنوان افزونه زمستانی این محصول برای گرم نگاه داشتن پاها وقتی بدون کفش از این محصول استفاده می شود، در نظر گرفته شده است.
دانشجوی دکتری مدیریت و برنامه ریزی ورزشی از مزایای استفاده از این زیرپایی ورزشی تقویت عضلات ساق و مچ پا در وضعیت نشسته بدون نیاز به ترک محل کار، تقویت خاصیت کشسانی لیگامنت های مربوط به عضلات و تسریع در جریان گردش خون در عضلات پایین تنه عنوان کرد.
زردی همچنین افزایش تعادل در راه رفتن، تقویت مهارت های ورزشی، کاهش ورم و واریس و تاثیر بر نقاط حساس پا به عنوان قلب دوم را از دیگر مزایای استفاده از این زیرپایی ورزشی عنوان کرد.
وی این زیرپایی را برای همه افراد به ویژه افرادی که در ناحیه پا مشکل دارند، مفید عنوان کرد.
اولین ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزشی بعدازظهر چهارشنبه در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر شروع به کار کرد و امشب به کار خود پایان می دهد. 58 ایده برتر ورزشی در این ایده بازار ارائه می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا