گزارش تصویری از نمایشگاه خودروهای هوشمند در پکن

نمایشگاه خودروهای هوشمند در شهر پکن با حضور صاحبان صنایع و طراحان خودروهای مفهومی از گوشه و کنار جهان در حال برگزاری است.

از بخش های مهم این نمایشگاه می توان به بخش فناوری های مرتبط با سوخت های تجدید پذیر و پاک اشاره کرد. در این بخش از نمایشگاه پکن ، انواع خودروهای الکتریکی که با کمک نور خورشید شارژ می شوند در کنار خودروهای مبتنی بر سوخت های زیستی ، ارائه شده اند.

در این نمایشگاه، جدیدترین فناوری های ارائه شده در دنیای خودرو  ارائه شده و بخش های مختلف این نمایشگاه میزبان تکنولوژی های نوین در این عرصه هستند. این نمایشگاه با عنوان رسمی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری های برتر پکن 19th China Beijing International High-tech Expo از روز جمعه بیستم ماه می برابر با سی و یکم اردیبهشت ما آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه انواع خودروهای بدون راننده و فناوری های ارائه شده برای ناوبری و کنترل و هدایت این خودروها ارائه شده است. از دیگر بخش های مهم این نمایشگاه می توان به بخش فناوری های مرتبط با سوخت های تجدید پذیر و پاک اشاره کرد. در این بخش از نمایشگاه پکن ، انواع خودروهای الکتریکی که با کمک نور خورشید شارژ می شوند در کنار خودروهای مبتنی بر سوخت های زیستی ، ارائه شده اند.

منبع :  Xinhua

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا