مرکز آنلاین آزمون توان هوش های مصنوعی

شرکت های بزرگ در زمینه هوش مصنوعی با توجه به منابع مالی بسیار بالای خود می توانند به خوبی محصولات تولید شده توسط خود در این رده را از هر نظر مورد آزمایش قرار بدهند و به همین دلیل نیز یافتن ایرادهای کاری آنها برایشان چندان دشوار نخواهد بود.

این سیستم در حقیقت شامل یک مرکز رقابتی آنلاین برای هوش مصنوعی است که موجب می شود تا بتوان ساختارهای ساخته شده توسط برنامه نویسان مستقل را در آن به چالش کشید.

با این حال وقتی که بحث از طراحی در محیط های محدود و منابع مالی اندک به میان می آید، تمامی این مزایا نیز به صورت بدیهی خارج از دسترس قرار خواهند داشت. این امر موجب می شد تا بسیاری از افرادی که فعالیت های خود در زمینه هوش مصنوعی را بدون تکیه به شرکت های بزرگ انجام می دهند، با مشکلات متعددی در زمینه بررسی ساختار ساخته شده توسط خود روبرو شوند.

حال ایلان ماسک با ارائه یک ایده ویژه به سراغ رفع این مشکل رفته است و بار دیگر خدمات مفیدی را در راستای محبوب ساختن سیستم های متن باز ارائه کرده است. این سیستم در حقیقت شامل یک مرکز رقابتی آنلاین برای هوش مصنوعی است که موجب می شود تا بتوان ساختارهای ساخته شده توسط برنامه نویسان مستقل را در آن به چالش کشید.

این محیط تحت زبان برنامه نویسی پیتون عمل می کند و تقریبا می تواند ساختارهای طراحی شده برای هر فریم ورکی را پذیرا باشد. به این ترتیب سازندگان این سیستم ها می توانند برای محصول خود به پشتیبان مالی مناسب دست پیدا کرده و بتوانند با سرعت بیشتری پیشرفت کنند. شایان ذکر است که در حال حاضر سیستم های نسبتا مشابهی در جهان وجود دارند ولی هیچ یک از آنها از نظر قابلیت های عملکردی خود با این سیستم قابل مقایسه نیستند.

منبع: Engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا