7 ويژگي سلامتي و زيبايي نهفته در ماست

1 تقويت سيستم ايمني بدن با اسيدهاي چرب طبيعي: CLA   از جمله اسيدهاي چرب غير اشباع مورد نياز بدن انسان است كه خواص ضد سرطاني داشته و براي تقويت سيستم ايمني بدن بسيار ضروري است. اما بدن انسان بطور مستقيم قادر به توليد آن نبوده و تنها از طريق مصرف چربي طبيعي موجود در فراوردههاي لبني قادر به جذب آن ميباشد.

2  استحكام و تقويت استخوانها با ويتامينهاي D ، A و كلسيم قابل جذب  : ماست يك فراورده تخميري با بيشترين ميزان كلسيم قابل جذب و ويتامينهاي A و D است كه مجموعه اين عوامل تاثير بسزايي بر تقويت رشد و استحكام استخوانها دارد.

3  تقويت عضلات با پروتئين : پروتئينهاي موجود درماست  به طور كامل از پروتيينهاي طبيعي شير تامين ميگردد. اين پروتئينها تاثير مستقيم بر متابوليسم بدن داشته و سبب تنظيم فشار خون و تقويت ماهيچهها ميگردد.

4  بهبود رشد كودكان با تركيبات و مواد مغذي : ماستی همچون سون با پروتيين بالا،شامل ويتامينهاي گروه B مانند ريبوفلاوين، اسيد پانتوتنيك، ويتامينهاي D ،A و ساير املاح نظير منيزيم، كلسيم، پتاسيم، فسفر و روي ميباشد. از اين رو استفاده از اين محصول در سبد غذايي كودكان نقش بسزايي در رشد آنها ايفا مينمايد.

5‌‌‌‌  بهبود سيستم گوارشي با وجود ميكروارگانيسمهاي زنده و آنزيمهاي تجزيه كننده لاكتوز  : وجود باكتريهاي فعال موجود در ماست  با تقويت فلور ميكروبي سيستم گوارشي سبب بهبود عملكرد سيستم گوارشي ميشود.

6 پوست و مويي زيبا با ويتامينهاي گروه B و همچنين اسيد لاكتيك:  ويتامينها و تركيبات موجود در ماست   نقش مهمي در نرمي، لطافت و زيبايي پوست دارد. اسيد لاكتيك موجود در ماست با تحريك فرايند توليد كلاژن باعث ترميم سلولهاي آسيب ديده، استحكام، جواني و شادابي پوست و مو ميگردد.

7 احساس شادابي و نشاط با بافت و طعم بينظير : بافت همزده و يكنواخت، رنگ براق و درخشان و طعم خاص و متمايز ماست سون، تجربهاي متفاوت، لذت بخش و شادي آور را به همراه دارد.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا