کنترل خانه هوشمند با تلویزیون اندرویدی

خانه های هوشمند را می توان به عنوان نخستین گام های اصلی دنیای مرتبط به حساب آورد ولی سازندگان برای روش های کنترلی این خانه ها هنوز به سیستم متحدی نرسیده اند و همین امر نیز موجب شده است تا هنوز شاهد ظهور سیستم های کنترلی جدید و متفاوتی در زمینه کنترل اجزای خانه هوشمند باشیم.

این سیستم می تواند با تمامی اجزای خانه هوشمند از قبیل پرده ها، بلندگوها، حرارت سنج ها و چراغ ها هماهنگ شده و کنترل تمامی آنها با استفاده از تلویزیون هوشمند را ممکن سازد.

در یکی از این موارد، شرکت لاجیتک به تازگی از راه اندازی نرم افزار جدیدی برای تلویزیون های اندرویدی خبر داده است که می توان با استفاده از آن تمامی فعالیت های خانه هوشمند خود را کنترل کرد. این نرم افزار که در واقع با یک دستگاه کنترل از راه دور مبتنی بر هاب ارتباطی خانه هوشمند سازگار می شود، به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از تلویزیون هوشمند خود بتواند اجزای ارتباطی موجود در خانه خود را کنترل کند.

این سیستم می تواند با تمامی اجزای خانه هوشمند از قبیل پرده ها، بلندگوها، حرارت سنج ها و چراغ ها هماهنگ شده و کنترل تمامی آنها با استفاده از تلویزیون هوشمند را ممکن سازد. دست یابی به این برنامه نیز دشوار نخواهد بود و این نرم افزار که هارمونی نام دارد هم اکنون برای دانلود در پلی استور (فروشگاه رسمی نرم افزاری سیستم عامل اندروید) موجود است.

به این ترتیب کاربران می توانند با داشتن یک تلویزیون هوشمند و دستگاه کنترل از راه دور مبتنی بر هاب هارمونی که بر روی یک شبکه وای فای واحد قرار دارند، خانه هوشمند خود را با تلویزیون هوشمند خود کنترل کنند.

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا