غوغای فیلم های فضایی در سال 2015

سیناپرس: بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به عرصه فضا معتقدند خیز دوباره انسان برای بازگشت شکوهمند به فضا و حتی کوشش جهت رسیدن به مریخ آنقدر جدی بوده که حالا تنها در یک سال 10 فیلم خاص در حوزه فضا آماده نمایش باشد.

مریخی

این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات و با هنرنمایی مت دیمون به داستان فضانوردی از ناسا در مریخ مربوط می شود که همراهانش پس از وقوع توفانی مهیب در سیاره سرخ آنجا را ترک کرده و او را تنها می گذارند. این فیلم بر اساس کتاب پرفروشی تحت عنوان "مریخی " ساخته شده است.

جنگ ستارگان The Force Awakens

کارگردان فیلم یعنی جی جی آبرامیز پس از 30 سال از آغاز سری فیلم های جنگ ستارگان شخصیت های جدیدی را وارد داستان کرده است. در این فیلم از پیشرفته ترین تکنیک های سینمایی استفاده شده تا بیننده خود را بیشتر از هر زمان دیگری در فضای واقعی تجسم کند.

ملاقات The Visit

این پرسش پیش می آید که اگر بیگانگان وارد زمین شوند چه واکنشی به آنها نشان خواهیم داد؟ کل داستان فیلم درباره رفتار زمینی ها با هوش فرازمینی است که با ما دیدار می کنند.

صعود از مشتری

داستان فیلم درباره زن جوانی در زمین است که راهی سفری دشوار می شود. او به دنبال دنیای خاصی است. در این میان ملکه دنیا در تلاش است تا این زن را نابود کند. فیلم سراسر هیجان و اضطراب است.

سرزمین فردا

این فیلم بیشتر از آنکه درباره فضا باشد مربوط به ناسا می شود. فیلم را می توان داستانی مرموز درخصوص برنامه شاتل های فضایی دانست.

The Avengers: Age of Ultron

گرچه در این فیلم چیز چندان روشنی درخصوص حقه های فضایی دیده نمی شود اما آنهایی که فضا و فیلم های فضایی را دوست دارند از دیدن این فیلم لذت خواهند برد.

Ratchet & Clank

این فیلم انیمیشنی بر اساس بازی ویدئویی پرطرفداری با همین نام ساخته شده است. دو شخصیت اصلی فیلم تلاش می کنند تا کهکشان Solana را از نیروهای بیگانه حفظ کنند.

Day of the Triffids

این فیلم هم بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. فیلم درباره نوعی عامل نابیناکننده است که اکثر مردم زمین را مبتلا می کند. شخصیت هایی در زمین پیدا می شوند که برای نابودی سیارات بیگانه یا همان Triffids در تلاش هستند.

H.

فیلم داستان دو زن را بیان می کند که پس از برخورد شهاب سنگی بزرگ به نیویورک دست به کارهای عجیبی می زنند.

خانه Home

این فیلم انیمیشنی داستان گربه ای چاق به نام Pig، بیگانه هایی که به سرعت تغییر رنگ می دهند و مجموعه ای از ماجراهای دیدنی که بیگانه ها و انسانها را در زمین به هم می رساند.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    تشکر می کنم از زحمات شما برای ترویج علم در ایران و از خداوند متعال برایتان موفقیت های بیشتر آرزومندم
    سیروس برزو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا