فضای مجازی فرصتی برای جهش بزرگ کشور است

 حجت الاسلام ابوترابی روز یکشنبه در همایش بین المللی فضای مجازی پاک با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بالای محققان و پژوهشگران ایرانی افزود: اندیشمندان ما باید دراین حوزه با صلابت، قدرت وتکیه بردانش، همفکری و مشارکت به شایستگی از این مسیر عبور کنند و ایران اسلامی را به جایگاه رفیع برسانند.وی اظهار کرد: ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های علمی و وجود دانشمندان می تواند تکیه گاهی قدرتمند برای سایر کشورها و ملت ها باشد و راه را فراروی آنها بگشاید و مسیر حرکت را برای آنان تعریف کند.

ابوترابی با اشاره به توانمندی های مختلف کشور گفت: ما با تکیه بر دانش وهمت محققان توانسته ایم درحوزه های مختلف همچون فناوری نانو ، هوا، فضا وهسته ای به جایگاه رفیع دست یابیم .وی به پیشرفت های کشور درحوزه لیزر اشاره کرد وگفت: با همت محققان وپژوهشگران جوان متعهد و متخصص ایرانی شاهد تحولی مهم در حوزه لیزرهستیم و این امر سبب شده تا در این حوزه جزو کشورهای پیشرفته باشیم .

همایش بین المللی فضای مجازی پاک با حضور مسئولان، محققان و صاحب نظران این حوزه امروز ( یکشنبه ) در سالن همایش های وزارت کشور آغاز شد. هم افزایی اندیشه ای، فرهنگی و دانشی برای رسیدن به فضای مجازی پاک، تبادل نظر محققان و صاحب نظران و بررسی فرصت ها، چالش ها و آسیب ها از مهمترین اهداف این همایش است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا