tripadvisor کامل ترین راهنمای گردشگری

علاوه بر این راه حل می توان به راه حل آسان تری اشاره کرد و آن استفاده از یک نرم افزار بسیار مفید و البته رایگان است که می تواند به عنوان یک راهنمای جیبی در سفر مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار tripadvisor به عنوان یک نرم افزار رایگان و ساده بوده که به آسانی بر روی تلفن های همراه هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS ، Windowsmobile ، androd و ….   نصب می شود. این نرم افزار به دو صورت آنلاین و یا بدون اتصال به اینترنت، اطلاعات مناطق مختلف را در اختیار افراد قرار می دهد. لازم به ذکر است که برای استفاده از برخی از امکانات این نرم افزار نیازمند دسترسی به اینترنت است.

برای به دست آوردن این نرم افزار علاوه بر مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده نرم افزارهای کامپیوتری و خرید آن، می توان به طور رایگان از طریق اینترنت آن را به دست آورید البته کافیست به آدرس سایت http://www.tripadvisor.com/ مراجعه کرده و آن را دانلود کنید. امروزه نسخه 9/5 به عنوان آخرین نسخه این نرم افزار در این سایت در دسترس کاربران قرار دارد.

قابل توجه است که بدون اینکه تلفن همراه داشته باشید ، تنها با مراجعه به این سایت ، که می توانید به آسانی از اطلاعات این نرم افزار استفاده کنید.

در اینجا خدمات این نرم افزار را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • پرواز ها : از مهم ترین امکانات قابل توجه این نرم افزار، با توجه به متصل بودن به اینترنت،  دسترسی به خطوط هوایی برای رفت و آمد به منطقه مورد نظر و بررسی کامل آنها برای سفری آسان است. از اطاعاتی که در این بخش به دست خواهید آورد، می توان به خطوط هوایی ، انواع هواپیمای مختلف، شرکت های هواپیمایی مختلف، زمان بندی پروازها ، فرودگاه های مبدا و مقصد و … اشاره کرد. این برنامه به افراد کمک می کند تا برای سفر خود بهترین برنامه ریزی را داشته باشند. یکی از جالب ترین بخش های این سایت وجود بخش نظرات دیگر کاربران است که شما می توانید با بررسی این نظرات از کیفیت خدمات رسانی خطوط هوایی، فرودگاه ها و مشکلاتشان و حتی نکاتی از قوانین خاص گمرکی دیگر کشورها آگاه شوید. قابل توجه است که کشور استرالیا از قوانین خاصی برخوردار است که می توان به ممنوع بودن ورود هر گونه گیاه و یا بذر آن به کشور اشاره کرد . تجربه یکی از مسافران و کاربران این سایت و اطلاع رسانی او در بخش نظرات سایت مربوطه می تواند به دیگر کاربران کمک کند.  این نکات کوچک اما ظریف به مسافر کمک می کند تا سفری آسان و آرام داشته باشد.
  • پیش اجاره:

در بخش پیش اجاره می توانید به صورت آنلاین از هر گونه امکانات رفاهی برای سفر خود در حالی که رزو کرده باشید استفاده کنید که البته پیش فرض انجام این کار داشتن کارت های اعتباری بین المللی و همچنین دسترسی به اینترنت بوده و بدون یکی از این دو مورد انجام این امر غیر ممکن است.

  • هتل ها:

در هر سفری یکی از مهمترین نکات قابل توجه برای هر مسافری اطلاعات لازم نسبت به مراکز اقامتی محل مورد نظر است. با  کمک این نرم افزار می توان بودجه و نوع  و موقعیت محلی را که می خواهید در آن ساکن شوید را به برنامه ارائه داده و پس از چند دقیقه فهرست کلیه مواردی که با شرایط شما همخوانی دارد ، دریافت نمائید .  یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار این است که اطلاعات مربوط به هتل ها در هر منطقه از هر شهری در سراسر دنیا را در دسترس کاربر قرار می دهد و کاربران می توانند نظرات دیگر کاربران را درباره این هتل پیدا کرده و از نکات مهم آن ها استفاده کنند.  

  • رستوران:

در سفر به مناطق نا آشنا و به ویژه کشورهای خارجی ، که افراد آشنایی چندانی با سبک ، نوع و نام غذاهای آن ندارند ، استفاده از این برنامه بسیار مفید خواهد بود. قابل توجه است که این برنامه می تواند به اطلاعات لازم در مورد رستوران ها و غذا خوری های هر شهر را در دسترس کاربر قرار دهد کافیست فرد نام شهر، نوع غذا و میزان بودجه خود را وارد کرده تا لیستی از گزینه های مورد نظر برای او به نمایش درآید. همه کاربران می توانند تجربیات و اطلاعات خود را در رابطه با موراد یاد شده در برنامه وارد کرد تا دیگران نیز از آن بهره مند شوند.

شما با استفاده از این برنامه می توانید سفرنامه کوتاهی برای خود تهیه کرده و نقطه نظرات خود را در مورد هر بخش سفر و هر یک از امکانات موجود مانند رستوران ها ، هتل ها و …. یادداشت کنید . موضوع بسیار مهم این است که شما با این کار تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار داده و به نوعی جلوی تکرار اشتباهات را گرفته اید . جالب است که از این طریق می توان با بسیاری از گردشگران دیگر ارتباط غیر مستقیم برقرار کرد .

از دیگر امکانات این برنامه می توان به ارائه  لیست رویدادهای مهم و جذاب از نظر گردشگران مانند فستیوال ها ، جشن ها، تورهای گردشگری داخلی شهری، مراکز خرید و … اشاره کرد.  

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. It very rare in the other regions to find lakes made out of glacier deposits and in plenty. This trek takes you to beautiful emerald green and turquoise lakes. The lakes reflect the most magnificent reflection of the highest mountains. To add up, it takes you to the highest walkable passes, which is as well a fantastic vantage points. The vantage point offers views of one of the world’s highest mountains. Cho La offers the view of Everest and unlike the view from Kala Patthar. From Chola pass you can see the Everest dominating the entire landscape. Finally, we as well see the Everest base camp and the Kala Patthar which is the zenith of the trek

    visit https://www.budgettrekking.com/package/everest-base-camp-trek-via-gokyo-lakes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا