ششمین دوره مسابقات ملی دومینو آغاز شد

 آرش فیضی – دبیر ششمین دوره مسابقات ملی دومینو با اعلام این خبر افزود: این مسابقه در 2 بخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار می شود که در بخش دانشجویی ۴۹ تیم و در بخش دانش آموزی ۷ تیم حضور دارند.وی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ تیم در ششمین دوره مسابقات ملی دومینو ثبت نام کردند که بعد از انجام داوری ها و به دلیل محدودیت فضا تنها ۵۶ تیم به این مسابقات دعوت شدند.

دبیر ششمین دوره مسابقات ملی دومینو اظهار داشت: در این مسابقات تیم ها باید طرح های خود را در فضایی به اندازه ۲۰ مترمربع چیدمان کنند که بعد از آن داوری طرح ها صورت می گیرد.

فیضی عنوان کرد: بخش دانشجویی مسابقات دومینو دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار می شود و مسابقات بخش دانش آموزی نیز بعد از ظهر روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع رکود زنی در مسابقات ملی دومینو مطابق با استانداردهای داخلی انجام می شود، گفت: بناداریم در مسابقات امسال برنامه رکورد زنی با قوانین جهانی داشته باشیم و در صورت موفقیت سال آینده نماینده رکوردهای گینتس در این مسابقات دعوت خواهد شد.

دبیر ششمین دوره مسابقات ملی دومینو خاطرنشان کرد: بخشی از این مسابقات جنبه تفریحی دارد اما بخشی از آن نیز براساس ضوابط و استانداردهای داخلی و بین المللی به همت شورای صنفی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

فیضی گفت: در بخش دانشجویی ۳ تیم و در بخش دانش آموزی ۲ تیم به عنوان برگزیده نهایی انتخاب می شوند.

 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا