درمان کیست تخمدان با نسخه بوعلی سینا

اخیرا یکی از شرکت های دانش بنیان استان قم، توانسته است با بکارگیری نسخه های بوعلی سینا راهی قطعی برای درمان این بیماری پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود شیرازیان، مدیرعامل شرکت داروسازی بوعلی دارو در گفت وگو با خبرنگار سیناپرس گفت: سالهاست که گنجینه طب سنتی به خصوص کتاب بوعلی سینا در بین مردم این مرز و بوم مهجور مانده است.

در صورتی که می توان با کمک نسخه های بوعلی سینا گره بسیاری از مشکلات و بیماری ها که طب کنونی عاجز از درمان آن است را برطرف کرد. مثلا ما تنها با یکی از نسخه های بوعلی توانسته ایم با ساخت پمادی به نام رویان بوعلی راهی برای درمان کیست‌های تخمدان و دفع فیبروم و میوم و پیشگیری از چسبندگی لوله ها و عفونت‌ها پیدا کنیم؛ تاکنون دارویی برای مداوای قطعی این عارضه وجود نداشت.

وی افزود: در روش های متداول کنونی رحم مبتلا به فیبروم و میوم با عمل جراحی برداشته یا تراشیده می شود اما ما توانسته ایم با استفاده از این پماد که ماده موثره آن سفید آب، انزروت است، راهی برای رفع این مشکل پیدا کنیم؛ نتایج این روش با بیش از 90 درصد موفقیت همراه است و مشتریان نیز از عملکرد این دارو بسیار راضی هستند.

درمان دردهای سیاتیک با دارویی کاملا گیاهی

وی به یکی دیگر از محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از محصولات ما که می‌تواند در آینده جنبه صادراتی داشته باشد، کپسول گیاهی سیاتیک بوعلی دارو است. این کپسول برای درمان دردهای سیاتیک خیلی تاثیر گذار است. تاکنون چنین داروی گیاهی و شیمیایی در جهان عرضه نشده بود که بتواند درد سیاتیک را تخفیف یا برطرف کند.

وی افزود: اغلب نمونه های شیمیایی درمان سیاتیک هم به صورت آمپول به بازار عرضه شده اند. این آمپول‌ها شل کننده عضلات هستند. یک سری پماد ها هم به نام پیروکسیکام در بازار وجود دارد که درد را برطرف می کند اما این دارو کاملا گیاهی است و عوارض سایر داروهای شیمیایی را ندارد؛ هم اکنون این دارو به ثبت اختراع رسیده و تاییده اش را هم از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

وی به مشکلات پیش روی این صنعت اشاره کرد و گفت: ضعف در نحوه ارایه و بسته بندی محصولات یکی از مهمترین ایرادهای وارد شده بر محصولات ما است. به همین دلیل ما سعی کرده ایم استانداردهای لازم(GMP) از سطح وضعیت اکسیژن و هوا، آب، ظرف را رعایت کنیم. هم اکنون4 محصول این شرکت به صورت لیفترینگ( به صورت فویل های آلومینیوم دار و نه پلاستیکی) به بازار عرضه شده است.

گزارش: فرزانه صدقی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با عرض سلام
    من دارویی که ذکر کردین برای فیبروم رو نیاز دارم ایمیل فرستادم لطفا از طریق ایمیل من رو در جریان بذارید ممنون

  2. سلام من ۱۰سانتی فیبرم رحم‌دارم ایا واقعا دارو دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا