برگزاری بیش از 383 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور

کریم نجفی برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های استانی و دانشجویانی که داریم مباحث و موضوعاتی را در حوزه‌های فرهنگی طراحی کردیم که موجب شد، شور و نشاط بسیاری در پیام نور ایجاد و این دانشگاه به عنوان دانشگاه فرهنگی اشتهار پیدا کرده است.

وی افزود:سال گذشته اولین جشنواره ملی قرآن در دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار شد که تمام دستگاه‌های علمی کشور در موضوعات مختلف هنری و فرهنگی حمایت فرهنگی کردند. جشنواره ملی نانو تکنولوژی و جشنواره بین‌المللی رباتیک، بیش از 383 کرسی آزاداندیشی و جشنواره نشریات دانشجویی نیز برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد: با توجه به جایگاهی که کرسی‌های آزاداندیشی دارد، سامانه و بانک اطلاعاتی در دانشگاه پیام نور تأسیس شد تا دانشجویان بتوانند با سرعت و عملکرد بهتری در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی فعالیت کنند.

نجفی برزگر با اشاره به پویایی نشریات دانشجویی در دانشگاه پیام نور اضافه کرد: سامانه نشریات دانشجویی در دانشگاه تأسیس شد تا سبب بهبود عملکرد دانشجویان در این حوزه شود. در جشنواره نشریات دانشجویی نماینده وزارت فرهنگ با دیدن تنوع نشریات از این دانشگاه تقدیر و تجلیل کرد.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های مختلف از جمله موضوعات قرآنی، مشاوره به دانشجویان و… در راستای خدمت به دانشجویان در دانشگاه پیام نور برگزار شده تا زمینه رشد و ارتقای این گروه که ولی‌نعمت ما هستند در دانشگاه ایجاد شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در سال آینده، گفت: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی با توجه به اقتضائات و برآوردهایی که مراکز در استان‌ها انجام می‌دهند، گرفته می‌شود. هر استانی برنامه خاصی را متناسب با شرایط استانی با همکاری استانداری‌ها و رشد زیرساخت‌ها در نظر می‌گیرد. سپس نشست‌هایی با کارشناسان در سازمان مرکزی انجام و برنامه‌ها تائید و تصویب می‌شود.

نجفی برزگر اظهار کرد: مفاخر فرهنگی یکی از برنامه‌هایی است که در هر استان باید به آن توجه کرد و از این جهت دانشگاه پیام نور در بزرگداشت آنها که می‌توانند الگویی برای دانشجویان باشند، وارد شده است. جشن دانش‌آموختگان را نیز در دانشگاه داریم که هرساله از دانشجویان برتر تجلیل می‌کنیم که می‌تواند شورونشاطی برای آنها، اساتید و خانواده‌های آنها ایجاد کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا