ورود رهبر مسیحیان جهان به شبکه های اجتماعی

کلیسای کاتولیک تحت نظارت پاپ فرانسیس هم اکنون استفاده از اینترنت برای مقاصد تبلیغاتی و ارسال پیامک های مربوط به کلیسا را تسریع کرده است در همین راستا نیز بر اساس گزارش مقامات رسمی پاپ به زودی صفحه اینستاگرام مخصوص به خود را در تاریخ 19 ماه مارچ سال میلادی جاری راه اندازی خواهد کرد.

با این حال مقاصد اصلی پاپ از ساخت صفحه ای در اینستاگرام هنوز نیز مشخص نیست اما بنابر نظر تحلیل گران به احتمال بسیار زیاد پاپ در این صفحه رویکردی متفاوت از صفحه واتیکان فعلی در پیش خواهد گرفت. با این حال سوال اصلی به وجود آمده در این زمینه این است که آیا پاپ به آپلود عکس هایی از خود در این صفحه خواهد پرداخت یا خیر. با این حال دیدن چند عکس سلفی از پاپ فرانسیس در این صفحه چندان خالی از لطف نخواهد بود.

از جمله نکات بسیار جالب این است که پاپ اعلام کرده است که نزدیک به سه دهه پیش برای آخرین بار به تماشای تلویزیون پرداخته است و به این ترتیب به سادگی با فناوری بیگانه به نظر می رسد ولی شرایط فعلی موجب شده است که پای او نیز به شبکه های اجتماعی باز شود.

به این ترتیب پیش بینی می شود که با ساخت این صفحه، تعداد بسیاری از افراد به پیگیری آن دست بزنند زیرا که البته به احتمال فراوان بیشتر آنها تنها قصد کنجکاوی و نگاه کردن به عکس های احتمالی پاپ را خواهند داشت.

منبع:‌ engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا