تولید موفق مانیتورینگ علائم حیاتی بدن

کاظم نبی زاده -کارشناس فروش شرکت دانش بنیان مجری طرح برگزیده موفق در تولید ملی در گفتگو با مهر گفت: هسته مرکزی این مانیتور یک مانیتور مولتی پارامتر با ویژگی های ابعاد کوچک و وزن پایین است.

وی با بیان اینکه این مانیتور از حافظه داخلی برای ثبت اطلاعات بیمار برخوردار است، افزود: مانیتور آریا دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی است که امکان نمایش تمامی پارامترها به روی صفحه نمایش دوم را دارد. همچنین این مانیتور در برابر آب و ضربه مقاوم است و امکان پایش پیوسته با کاربری آسان از ویژگی های برتر آن نسبت به نمونه های خارجی به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه مانیتور آریا امسال در بیست و هشتمین دوره از نمایشگاه خوارزمی به عنوان طرح برگزیده موفق در تولید ملی انتخاب شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در اتاق های عمل از چند نوع گازهای بیهوشی استفاده می شود، مانیتورینگ آریا امکان اندازه گیری دم و بازدم بیمار را دارد و فرقی نمی کند که با چه نوع گازی، بیهوش شده باشد.

نبی زاده اظهارداشت: مشابه خارجی این دستگاه وجود دارد ولی قابلیت این را ندارد که تا ۱۲ ساعت با باتری کار کند، بلکه حداکثر کار با باتری در نمونه های خارجی دو ساعت است و این موضوع می تواند از مزیت های این مانیتور به شمار برود. 

به گزارش مهر، این طرح در بیست و هشتمین جشنواره خوارزمی به عنوان طرح برگزیده موفق در تولید ملی معرفی شده و مجری آن عبدالرضا یعقوب زاده طاری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا