پروژه سار در موزه علوم و فناوری راه اندازی شد

پروژه ترویجی «سار» در دو قالب اصلی «تولید پادکست» و «برگزاری نشست های فصلی» و با تکیه بر اسناد راهبردی و بالادستی کشور که در آنها بر ایجاد الگوی اقتصاد دانش بنیانِ بومی و تقویت فرهنگ کسب و کار دانش بنیان تاکید شده است، آغاز به کار کرد.

در نشست های فصلی سار که جمعه آخر دومین ماه هر فصل برگزار می شود، تعدادی از دانشمندان، پژوهشگران، اساتید، متفکران، هنرمندان، مدیران و کارآفرینان موفق حوزه اقتصاد دانش بنیان و کسانی که تجربه های نو و خلاقانه ای در حوزه های علم و فناوری دارند، دعوت می شوند تا تجربیات و ایده های شان را با مخاطبان در میان بگذارند.
همچنین بعد از هر نشست فایل های صوتی و تصویری سخنرانی ها در وبسایت سار به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد.
در «پروژه سار» موضوعاتی که عمدتا در فضای آکادمیک مورد بحث است، در دو دیدگاه جهان شمول و محلی مطرح و با استفاده از زبانی غیر رسمی و «رسانه صدا» در اختیار مخاطبان عمومی و غیر متخصص قرار می گیرد و به عبارت دیگر، در این پروژه همواره پرسش هایی مطرح و فرآیند یافتن پاسخ های مختلف به این پرسش ها با مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود.
«پروژه سار» محل مناسبی برای اطلاع رسانی شرکت های دانش بنیان، نهادهای آموزشی و همچنین محصولات و رویداد های علمی و فناورانه به شمار می آید.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت sar.irstm.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88851452-021 تماس برقرار کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا