معرفی یکی از سبزترین خودروهای دوگانه سوز جهان

این خودروی جدید که Magna Mila Plus نام دارد محصولی خلاقانه از شرکت Magna است که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده قطعات خودرو در آمریکای شمالی شناخته می شود. اکنون این شرکت خودروی مفهومی خود را با هدف معرفی تازه ترین دستاوردهایش در عرصه خودروسازی به دنیا راهی ژنو می کند.

این خودروی اسپرت مفهومی در وضعیت تمام برقی تا 75 کیلومتر برد حرکتی دارد که البته از این حیث حرف چندانی برای گفتن در برابر سایر رقبای سرسخت ندارد.

شرکت Magna اعلام کرده که از فناوری های پیشرفته ای در ساخت این خودرو استفاده کرده و در عین حال بر روی تکنیک های دوست دار محیط زیست تمرکز ویژه ای کرده است. به عنوان مثال در بخش های زیادی از فضای داخلی خودرو از مواد تجدیدپذیری نظیر پلاستیک زیستی و فیبرهای طبیعی استفاده شده است.

همچنین از آلومینیوم بازیافت شده در ساخت شاسی خودرو استفاده شده تا وزن نهایی آن بسیار کمتر از خودروهای مشابه باشد.

مهندسان Magna با این هدف از پلاستیک زیستی در بخش های داخلی خودرو استفاده کرده اند تا بدین ترتیب محصولی مقاوم در برابر خوردگی و فرسایش تولید شود. از آن گذشته این ابتکارعمل امکان مانوردهی بیشتر به طراحان در طراحی فضای داخلی را می دهد.

نکته جالب توجه دیگر استفاده از دو دوربین ویژه به جای آینه های خارجی خودروست. شرکت سازنده مدعی است این ابتکارعمل به افزایش ساختار آیرودینامیکی خودرو کمک زیادی می کند و در عین حال راننده دید بیشتری نسبت به محیط اطراف خواهد داشت.

این خودرو به جز سیستم محرکه برقی که شامل دو موتور الکتریکی است از موتور بنزینی سه سیلندری جدیدی بهره می برد.

محصول جدید Magna صفر تا 100 را تنها در 4.9 ثانیه طی می کند که رکوردی امیدوارکننده است.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا