استانداردی جدید برای تلفن‌های هوشمند رده متوسط

دنیس فان‌شی، قائم مقام ارشد و رئیس فروش وبازاریابی این شرکت گفت: دستاورد جدید ما نمایانگر تمرکز نوشدهٔ بر دستگاه‌های ردهٔ متوسط بدون چشم‌پوشی از هیچ‌یک از قابلیت‌های مهم است. این تلفن هوشمند با ارائهٔ پرطرفدارترین قابلیت‌های متمایزی که توسط سری  Xperia Z ما مشهور شده‌اند، مانند توانمندی‌های دوربین، باتری با ماندگاری دو روز و ضد‌آب بودن، گزینه‌ها و قیمتی را به این بخش از بازار می‌آورد که هیچ محصولی به آسانی توان برابری با آن را ندارد.

دوربین پشتی شگفت‌انگیز ۱۳ مگاپیکسلی Xperia M4 Aqua به حسگر Exmor RS™ برای موبایل Sony با دیافراگم بزرگ F2.0 و حساسیت ISO 3200 مجهز شده است. فناوری دوربین‌های دیجیتال جمع‌وجور قدرتمند این تلفن هوشمند و حالت هوشمند خودکار فوق‌‌العاده تعامل‌هایتان با دستگاه را ساده کرده و برای داشتن عکس‌هایی زنده در شرایط کم‌نور یا با نور پس‌زمینهٔ شدید در هر بار، به‌طور خودکار تا ۵۲ حالت گوناگون را تشخیص می‌دهد.

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم درست مانند دوربین پشتی به لنزی با زاویهٔ عریض با میدان دید ۸۸ درجه مجهز بوده و کسی را در تصویر از قلم نمی‌اندازد. قابلیت رتوش چهره هم به شما اجازه می‌دهد تا اصلاحات و ظریف‌کاری‌های جالبی را به عکس‌هایتان اضافه کنید.قابلیت پرطرفدار ویرایش سلفی در کنار مجموعهٔ کامل از پیش نصب‌شدهٔ برنامه‌های دوربین Xperia شامل بقیهٔ برنامه‌های محبوب قرار گرفته است؛ عکس صدادار کلیپ‌های کوتاهی را به عکس‌هایتان اضافه کند و سازندهٔ فیلم هم به‌طور خودکار عکس‌ها و ویدیوهایتان را به کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند که گردآوری خاطرات یا اشتراک‌گذاری روی شبکه‌های اجتماعی را بسیار آسان و سریع می‌کند.

 Xperia M4 Aquaاز بهار ۲۰۱۵ در ۸۰ کشور و از طریق ۱۰۰ اپراتور در جهان با قیمتی در حدود ۲۹۹ یورو در دسترس خواهد بود.

منبع

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا