فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی زیبایی پوست و سلامت پیری

کنفرانس بین المللی زیبایی پوست و دانش پزشکی سلامت پیری با عنوان کامل International Congress of Aesthetic Dermatology and Healthy Aging Medicine (ICAD BRAZIL 2015)  در روزهای بیست و پنجم تا بیست و هفتم ماه ژوئن سال 2015 برابر با چهارم تا ششم تیر ماه سال 1394 به مدت سه روز در مرکز کنوانسیون Frei Caneca واقع در شهر سائو پائولو کشور برزیل برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

این کنفرانس پیرو همان مفهوم اصلی  کنگره جهانی پزشکی ضد پیری برگزار شده در سال 2014  برگزار خواهد شد . پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان و علاقمندان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به دبیر خانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.euromedicom.com/2nd-icad-brazil/index.html  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا