هک شدن یکی از بزرگترین شرکت های کامپیوتری جهان

تارنمای اینترنتی شرکت تکنولوژی چینی لنوو Lenovo که به گفته بسیاری از کارشناسان ، بزرگترین تولید کننده قطعات کامپیوتری سراسر جهان محسوب می شود ، مورد حمله هکر ها قرار گرفته و از کنترل صاحبان این شرکت خارج شد . این حمله سایبری از ساعات پایانی روز پنج شنبه شروع شده و تا روز گذشته هنوز به حالت عادی باز نگشته بود .  

در این شرایط ، مراجعه کنندگان به تارنمای این شرکت کامپیوتری ، به جای دسترسی به صفحه اصلی و محتوای این صفحه ، با پس زمینه گروهی ازنوجوانان در حال بازی و پخش موسیقی رو به رو می شدند .

لازم به توضیح است که شرکت لنوو که دفتر مرکزی آن در چین قرار دارد یک شرکت چند ملیتی است و محصولاتی متنوع از قبیل لپ تاپ ، کامپیوترهای خانگی ، تبلت ، موبایل و تجهیزات جانبی کامپیوتری تولید می کند . دفاتر اصلی این شرکت در شهرهای پکن و موریسویل در کارولینای شمالی ایالات متحده آمریکا قرار دارند .

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 با شرکت مشهور آی بی ام ادغام شد . این شرکت در سال 2010 به عنوان چهارمین شرکت بزرگ دارای محصولات پرفروش در دنیا معرفی شده و در سال 2012 به رتبه دوم رسید .

گفتنی از از ساعات پایانی دیروز ، متخصصان نرم افزار این شرکت موفق شدند کنترل دوباره این وب سایت را به دست گرفته و آن را به حالت عادی درآوردند . ادرس اینترنتی این شرکت http://www.lenovo.com/ است .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا