گوگل Flight ابزاری برای جست و جوی پرواز

Google Flight همانند بسیاری از سایت‌های مقایسه قیمت پرواز با هواپیما امکان دیدن و مقایسه قیمت‌های مختلف و مقاصد مختلف هوایی در تاریخ‌های گوناگون را می‌دهد. Google Flight اما برخی امکانات خاصی را ارایه می‌دهد تا خود را از دیگر شرکتهای فعال در این زمینه شاخص‌تر کند. 
یکی از امکانات Google Flight کاوش در تقویم ماهانه و پیداکردن پایین‌ترین قیمت پرواز در روزهای هر ماه است. همچنین یک نوار گرافیکی در زیر بخش تقویم وجود دارد که نشان دهنده بالا و پایین‌ رفتن قیمت‌ها در هر فصل، تعطیلات یا سایر رویدادهاست. یک امکان فوق‌العاده Google Flight دیگر این است که در هنگام انتخاب یک تاریخ پرواز، قیمت‌های پایین‌تر روزهای قبل و بعد از آن به کاربر پیشنهاد می‌شود و به این ترتیب نه نیازی به انتخاب تاریخ مجدد و چک کردن قیمت است و نه تماس با آژانس هواپیمایی. به عنوان مثال گوگل به شما نشان می‌دهد که چگونه با انتخاب یک فرودگاه دیگر یا تاریخی نزدیک به تاریخ انتخاب شده می‌توانید بهترین قیمت پرواز را انتخاب کنید. 
جست وجوی ساده و سریع و دیدن اطلاعات پرواز هم ( که البته جزو امکانات بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه است) در این نسخه جدید وجود دارد. 
اگر تعطیلات در پیش روست و شما نمی‌دانید کجا بروید Google Flight با گرفتن تاریخ تعطیلات به شما مقصدهای محبوب را پیشنهاد می‌کند. شما حتی می‌توانید با انتخاب یک مقصد عمومی مثل « پرواز به آفریقا» یا «پرواز به غرب اروپا » به گوگل این امکان را بدهید که از روی نقشه به شما مقصدهای مرتبط و توریستی و قیمت آنها را نشان دهد. 
گوگل البته ویژگی جست و جوی شانسی « I‘m Feeling Lucky»  را در این سرویس هم به کار گرفته تا اگر واقعا نمی‌دانید به کدام طرف بروید یک جایی را انتخاب کنید که مناسب‌ترین قیمت را دارد. 
شما همچنین می‌توانید میزان توقف‌های خود تا مقصد را هم انتخاب کنید. 
منبع:آی تی ایران
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا