ششمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز به کارکرد

این همایش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار 'نظام پیشنهادها، ابزار شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور' و با هدف شناسایی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و ترویج تکنیک های نوین در عرصه توسعه فرهنگی در حوزه نظام پیشنهادها فعالیت خواهد کرد. 
رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، رویکرد این همایش با موضوع اقتصاد مقاومتی را نشانه دقت نظر کارشناسان این حوزه برشمرد و گفت: در شرایط رکود و مشکلات اقتصادی استفاده از نظام پیشنهادها راهگشاتر از موضوعات دیگر است. 
دکتر احمد شریفی زاده افرود: به نظر می رسد ظرفیت ما در حوزه نظام پیشنهادها به اندازه و جایگاهی رسیده است که می توانیم از تجارب بین المللی استفاده کرده و به نظز می رسد در همایش های بعد می توان از دانش های سازمان ها در عرصه بین المللی بهره مند شد. 
دکتر ملک اخلاق رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی نیز با بیان این که تصویر از کشور برای 10 سال آینده ترسیم شده است، گفت: اگر قرار است ایرانی بسازیم که بیانگر شرایط 10 سال آینده باشد، نیاز به سازمان های ممتاز، پیشرو و مدیریتی نوین داریم 
وی با بیان این که نظام پیشنهادها یک سیستم نواندیش و نوآور است، افزود: نظام پیشنهادها در برخی مواقع به سمت پیشنهادهای جزئی و کف بازار حرکت می کند نه سیاست های کلان و استراتژیک، لذا باید توجه داشت که نظام پیشنهادها یکی از تکنیک های مدیریت تحول است و باید تکنیک های دیگری همراه آن مورد توجه قرار گیرد.
اشاعه فرهنگ و روحیه نوآوری در راستای الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت، ارزش آفرینی ملی و سازمانی، توسعه هم­ اندیشی­ ها و تبادل تجربیات و توسعه پایدار و فراگیر با به­کارگیری نظام پیشنهادها از محورهای این همایش است.
پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در چارچوب نظام پیشنهادها، مهارت زندگی در لحظه؛ شاه کلیدی برای رشد جهشی ارائه پیشنهاد، تعامل نظام پیشنهادها و سرمایه فکری در ارزش آفرینی سازمانی، ارتقاء شاخص های کلیدی سازمان؛ بعنوان اولین رویکرد در ایجاد باور به نظام پیشنهادها و بهره گیری از تکنیک منطق تئوری رفتار برنامه ریزی شده با هدف بهبود نگرش و تبادل تجربیات با نظام پیشنهادها از جمله سخنرانی های روز اول این جشنواره است.
به گزارش ایرنا ، نظام پیشنهادها؛ زیرساخت توسعه پایدار سازمانی، ارزشیابی نظام پیشنهادها و شناسایی عوامل بازدارنده آن در سطح فردی، تأثیر نظام پیشنهادها بر ارتقای کیفیت زندگی کاری و عملکرد سازمانی، مشکلات و ضرورت های استمرار نظام پیشنهادها، بررسی جایگاه نظام پیشنهادها در ایجاد نوآوری باز در سازمان ها و بررسی رابطه بین ظرفیت یادگیری سازمانی با موفقیت نظام پیشنهادها از جمله سخنرانی های روز دوم این جشنواره است.برگزاری کارگاه های آموزشی از بخش های دیگر این همایش است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا