کارگاه “شناخت و جذب مخاطب” ویژه اصحاب رسانه

هر رسانه ای برای ارتباط با مخاطبانش از قالب ها و روش های مختلفی استفاده می کند، اگر این روش ها ساختار خوبی داشته باشند و نکات مورد نیاز مخاطب را به او منتقل کنند، می توانند در جذب او موثر واقع شوند و مخاطب می تواند از این پس با آن رسانه ارتباط برقرار کنند.
کارگاه “تکنیک های شناخت و جذب مخاطب برای رسانه با رویکرد رسانه های دیجیتال” قرار است که به این مهم بپردازد.
این کارگاه که به همت خبرگزاری سینا و انجمن ترویج علم ایران در روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۹۴ میزبان علاقه مندان و اصحاب رسانه خواهد بود.
شما نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کارگاه یک روزه به اینجا مراجعه کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا