ثبت‌نام نخستین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی آغاز شد

امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی درباره آغاز ثبت نام این المپیاد اظهار کرد: با توجه به اتمام مراحل مستند سازی و ابلاغ دستورالعمل این المپیاد و همکاری مسوولان مرتبط در مرکز ملی استعدادهای درخشان، باشگاه پژوهشگران جوان، مرکز سنجش، اداره مدارس متوسطه و مرکز امور انفورماتیک وزارت آموزش و پرورش در 28 دی ماه ثبت نام از متقاضیان حضور در نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی آغاز می شود.

وی افزود: زمان آغاز ثبت نام برای این المپیاد از 30 دی ماه تا پنجم بهمن ماه جاری است و آزمون ساعت 9 صبح روز دوم اسفندماه برگزار می شود.
به گفته حمیدیه، وب سایت این المپیاد به آدرس http://azmoon.srttu.edu برای ثبت نام قابل دسترس خواهد بود.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی تاکید کرد: برای حضور این المپیاد که با حمایت آموزش و پرورش و نیز ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود امیدواریم اولیای دانش آموزان و مدیران مدارس کشور با استقبال از این آزمون نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر آن اقدام کنند.
وی یادآور شد: این آزمون فاقد محدودیت معدل است و هر دو رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک امکان شرکت در این آزمون را خواهند داشت.
حمیدیه همچنین بیان کرد: پایگاه المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی به آدرس isro.isti.ir راه اندازی شد و آماده پاسخگویی به داوطلبان است.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی در ادامه گفت: با توجه به این نکته که جلسات کمیته راهبردی المپیاد دانشجویی در حال حاضر درحال تشکیل است، اطلاعات بیش تر در رابطه با بخش دانشجویی المپیاد متعاقباً اعلام می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا