اصلاح خطای جاوا اسکریپت با کمک الگوریتم جدید

یکی از مشکلات و معضلات برنامه های کامپیوتری ، وجود باگ های کوچک و بزرگ در آن ها است . باگ های کامپیوتری یا نرم افزاری به باور کارشناسان ، خطاهایی هستند که در هنگام اجرای یک نرم افزار به وجود آمده و دلیل اصلی این مشکل نیز ، اشتباهات برنامه نویسی عنوان شده است . عمدتا بسیاری از شرکت های سازنده نرم افزار ها پس از شناسائی این خطا ها اقدام به انتشار نسخه های جدید برنامه فوق با عنوان نسخه آلفا یا بتا می کنند .

این ایراد نرم افزاری ؛ عمدتا در هنگام فعالیت کاربران در هنگام اجرای ویدئو گیم ها یا خرید های اینترنتی ظاهر شده و با اصطلاح pseudo causal numbers  شناخته می شود .

 یکی از مهمترین باگ های نرم افزاری رایج که در تلفن های همراه ، رایانه ها و تبلت های سراسر دنیا وجود دارد ، مربوط به برنامه جاوا اسکریپت است که تا کنون کسی موفق به شناسائی دلیل ظهور آن و نقص برنامه اصلی نشده بود  . این ایراد نرم افزاری ؛ عمدتا در هنگام فعالیت کاربران در هنگام اجرای ویدئو گیم ها یا خرید های اینترنتی ظاهر شده و با اصطلاح pseudo causal numbers  شناخته می شود . به تازگی یک پژوهشگر ایتالیائی موفق شده است با ارائه الگوریتمی جدید ، این اشکال نرم افزاری را برطرف کند .

بر اساس اعلام خبرگراری ایتالیا ، این الگوریتم جدید که xorshift128 نامیده می شود توسط ریاضی دانی با نام سباستیانو ویگان طراحی شده است . این دانشمند ایتالیائی از پژوهشگران دانشگاه میلان است و الگوریتم ارائه شده توسط وی در سیستم های عامل گوگل کروم ، فایر فاکس و سافاری قابل استفاده است .  منبع : ansa

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا