نرم افزار جدید بنیاد ملی نخبگان تا سال آینده رونمایی می‌شود

دکتر پروین پاسالار در گفت وگو با ایسنا، توضیحاتی در خصوص نرم افزار جدید بنیاد ملی نخبگان ارائه داد و افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، از سال آینده بر اساس نرم‌افزار جدیدی که بنیاد ملی نخبگان تهیه‌ کرده است، امتیازات مختلف هر داوطلب دریافت تسهیلات، توسط خود آنها در سامانه ثبت می شود. سپس نرم‌افزار امتیازات دانشجو را طبق آیین‌نامه محاسبه و نتیجه را اعلام می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید توجه کرد تعداد افرادی که شرایط لازم را برای عضویت در بنیاد ملی نخبگان دارند بسیار زیاد است، به همین علت از میان آنها فقط تعدادی که شرایط لازم و کافی را دارند و بالاترین امتیاز را به دست می‌آورند مشمول دریافت تسهیلات این مرکز خواهند شد.

دکتر پاسالار یادآور شد: مرکز رشد استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در صورت کسب اطلاعات بیشتر از تسهیلات و شرایط پذیرش در بنیاد ملی نخبگان، از طریق سایت مرکز اطلاع‌رسانی می‌کند و نیاز به مراجعه حضوری دانشجویان و یا تماس تلفنی آنها نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به محض آماده شدن نرم‌افزار جدید بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان دارای شرایط می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند و مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه نیز تا مهر ماه آینده، افرادی را که واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند به بنیاد معرفی می کند.

رییس مرکز رشد استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان تاکید کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار و همچنین شرایط عضویت، می توانند به سایت بنیاد ملی نخبگان نیز مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا