فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی حفاظت زیستی

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی حفاظت زیستی با عنوان کامل 27th  International Congress for Conservation Biology در تاریخ دوم تا ششم آگوست سال 2015 برابر با یازدهم تا پانزدهم مرداد ماه سال 1394 به مدت پنج روز در شهر مون پلیه فرانسه برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند   .

قابل ذکر است که این کنفرانس چهارمین کنفرانس اروپایی حفاظت زیستی نیز محسوب می شود که توسط انجمن حفاظت زیستی (The Society for Conservation Biology) سازمان دهی شده است . پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند و روش های حفاظت زیست محیطی را به چالش کشیده و ابتکارات ، روش ها ، ابزارها و فن آوری های جدید  را مورد بررسی قرار دهند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی حفاظت زیستی در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با موضوع اصلی کنفرانس قابل پذیرش است .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://iccb-eccb2015.org/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا