گزارش ویدیویی از فرار کرم ابریشم از پیله

بنا بر رسم هر ساله، شرکت نیکون با فرا رسیدن ماه پایانی سال 2015 نیز به معرفی برترین فیلم های میکروسکوپی جهان دست زده و تصاویر برگزیده را به جهانیان معرفی کرده است.

این ویدیو که توسط ویم ون اگموند (Wim van Egmond) از موزه میکروپولیتان (Micropolitan) در روتردام تهیه شده است در واقع تراچلیوس (Trachelius ciliate) را به نمایش می گذارد که از کامپانیا (ampanella ciliate) تغذیه می کند

این ویدیو که توسط ویم ون اگموند (Wim van Egmond) از موزه میکروپولیتان (Micropolitan) در روتردام تهیه شده است در واقع تراچلیوس (Trachelius ciliate) را به نمایش می گذارد که از کامپانیا (ampanella ciliate) تغذیه می کند. بزرگنمایی این ویدیو به میزان 250 برابر ابعاد واقعی آن بوده است.

شایان ذکر است که هر دو موجود یاد شده از خانواده مژک‌ داران هستند که دیدن آنها با چشمان غیرمسلح برای انسان ها امکان پذیر نخواهد بود.

برای مشاهده کردن بخش اول این فایل ویدیویی که شامل فیلم حائز رتبه سوم این رقابت ها بوده است می توانید به بخش چندرسانه ای سایت مراجعه کرده و یا اینجا کلیک کنید. برای دست یابی به ویدیوی برنده عنوان دوم این رقابت ها نیز کافی است تا اینجا کلیک کنید.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا