فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی علوم و تکنولوژی نانو

دومین کنفرانس سالانه بین المللی علوم و تکنولوژی نانو با عنوان کامل   TIIKM's 2nd Annual International Conference on Nanoscience and Nanotechnology در روزهای اول تا سوم سپتامبر سال 2015 برابر با دهم تا دوازدهم شهریور ماه سال 1394 با تکیه به موضوع فن آوری نانو برای دست آوردن نوآوری ها جدید ، به مدت سه روز در شهر کلمبوی سریلانکا برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

این علم در تحقیقات پایه فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی ، از جمله کار محاسباتی و شبیه سازی، توسعه و فن آوری دستگاه های جدید برای برنامه های کاربردی در طیف گسترده ای از بخش های صنعتی ( از جمله فن آوری اطلاعات ، پزشکی ، تولید ، مواد با کارایی بالا  و انرژی و فن آوری زیست محیطی ) پوشش گسترده ای دارد . پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، مهندسان ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است. برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت، عبارت اند از :

  • مواد نانو ، پوشش نانوکامپوزیت ها و نانو Nanomaterials, Nanocomposites and Nano coatings
  • مواد غذایی ، کشاورزی هوشمند  و پزشکی  Food, Smart Agriculture, and Medicine
  • تبدیل انرژی و ذخیره سازی Energy conversion and storage
  • فن آوری نانو در تصفیه آب  Nanotechnology in water purification
  • پارچه های هوشمند و پوشاک  Smart textiles and apparels
  • نانو بیوتکنولوژی  Nanobiotechnology
  • علم نانو محاسباتی Computational Nanoscience
  • ایمنی فن آوری نانو، سیاست و آگاهی  Nanotechnology safety, policy and awareness

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی abstract@nanoconference.co  ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ پانزدهم ژوئن سال 2015 برابر با بیست و پنجم خرداد ماه سال 1394 اعلام شده و پس از دو هفته در تاریخ اول جولای سال 2015 برابر با دهم تیرماه سال 1394 خلاصه مقالات پذیرفته شده اعلام می شوند. تاریخ پانزدهم جولای آخرین مهلت برای ثبت نام زودهنگام  مشخص شده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://nanoconference.co/2015/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا