رونمایی از نظام جامع پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در هفته پژوهش

علی باقر طاهری نیا روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی در تشریح ویژه برنامه های دانشگاه تهران در هفته پژوهش و فناوری سال 94 اظهار داشت: بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران روز دوشنبه، 23 آذرماه به منظور معرفی و تجلیل از 64 پژوهش و پژوهشگر برتر در محل تالار علامه امینی برگزار می شود.
وی افزود: معرفی برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در سه بخش صورت می گیرد که در یک بخش، آن دسته از استادانی که با وجود بازنشستگی هنوز به فعالیت های پژوهشی مشغولند تجلیل می شوند و در بخش های دیگر، استادانی که در دوره خدمتشان رتبه های پژوهشی بالاتری کسب کرده اند به عنوان 'پژوهشگر برجسته' و استادانی که در پنج سال اخیر، بهترین و بیشترین فعالیت های پژوهشی داشته اند به عنوان 'پژوهشگر برتر' معرفی و تجلیل خواهند شد.
به گفته طاهری نیا، معرفی و قدردانی از 11 دانشجوی تحصیلات تکمیلی نمونه، 5 رساله دکتری و دو پایان نامه کارشناسی ارشد برتر و استاد پیشکسوت نمونه از دیگر برنامه های جشنواره پژوهشی دانشگاه تهران در هفته آینده خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، 23 پژوهشگر جوان نمونه، 13 طرح پژوهشی بنیادی و کاربردی و همچنین ایده های برتر معرفی خواهند شد.
 ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری از 22 تا 27 آذرماه در سراسر کشور به اجرا درمی آید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا