کفشی با نمایش آنی طرح دلخواه کاربر

شرکت ShiftWear به تازگی موفق به طراحی کفش های منحصر به فردی شده است. این کفش ها از صفحه نمایش های کاغذی و نازکی ساخته شده اند که می توانند تغییر رنگ دهند. کاربر به راحتی می تواند با نصب اپلیکشن موبایل مخصوص این کفش ها رنگ مناسب را برای آنها انتخاب کند و به این ترتیب صفحه نمایش رنگ مورد نظر کاربر را اعمال می کند.

کاربر به کمک تکنولوژی پیشرفته در این کفش می تواند با راه رفتن، باتری مورد نیاز برای کفش خود را شارژ کند به این ترتیب این کفش هیچ گاه بدون باتری نخواهد ماند.

کاربران این کفش ها حتی می توانند در صفحه نمایش به کار رفته در کفش خود انیمشن ها و تصاویر متحرکی نیز به نمایش بگذارند. این کفش ها کاملا قابل شستشو هستند. کاغذ های الکتریکی به کار رفته در این کفش ها بسیار کم مصرف بوده و اگر تصاویر نمایش داده شده در آن متحرک نباشد، میزان مصرف آن به مراتب کاهش می یابد. همچنین کاربر به کمک تکنولوژی پیشرفته در آن می تواند با راه رفتن، باتری مورد نیاز برای کفش خود را شارژ کند به این ترتیب این کفش هیچ گاه بدون باتری نخواهد ماند.

لازم به ذکر است که بودجه ای که این کمپانی برای طراحی این کفش ها در نظر گرفته بود 25 هزار دلار بود در حالی که هزینه تبدیل این پروژه به کفش های واقعی و قابل پوشیدن در حدود 250 هزار دلار شد. با این حال خریداری این کفش ها برای کاربران چندان دشوار نخواهد بود. قیمت پایه هر کدام از این کفش ها 150 دلار تخمین زده شده است و با اضافه شدن قابلیت های بیشتر این رقم نیز به مراتب افزایش خواهد یافت.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا