فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی ابزار ویژه و نوآورانه مصون سازی

چهارمین کنفرانس بین المللی ابزار ویژه و نوآورانه مصون سازی و مدیریت نمونه کارها در بازارهای انرژی با عنوان کامل 4th Annual Innovative Hedging Toolkit and Portfolio Management in Energy Markets در روزهای هفدهم تا نوزدهم ماه ژوئن سال 2015 برابر با بیست و هفتم تا بیست و نهم خرداد ماه سال 1394 به مدت سه روز در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند     .

این کنفرانس توسط شرکت مارکوس ایوانز (marcus evans) متخصص در تحقیق و توسعه وقایع استراتژیک برای مدیران ارشد اقتصاد و بازرگانی ، طراحی و برنامه ریزی شده است . توسعه استراتژی مصون سازی با هدف به حداقل رساندن خطر در این زمینه در حال بررسی و اجرا است . پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از مهمترین عناوینی که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

  • سرمایه گذاری در استراتژی مصون سازی در طول کاهش قیمت نفت  Capitalise on your hedging strategy during depressed oil prices
  • غلبه بر عوارض بازار ناشی از کمبود نقدینگی  Overcome market complications resulting from a lack of liquidity
  • مناسب ساختن مخلوط سهام خود و مصون سازی استراتژی های نمونه کارها با اهداف ترازنامه Tailor your portfolio mix and hedging strategies to meet balance sheet targets
  • مبارزه با به چالش کشیدن محیط زیست نظارتی  Combat the challenging regulatory environment
  • درک آینده انرژی های تجدید پذیر و تاثیر آن بر قدرت مصون سازی بازار  Understand the future of renewable energy and its impact upon the power hedging market

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی constandinosv@marcusevanscy.com ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.marcusevans-conferences  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا