تجربه خرید آنلاین و اینترنت 4G در قطارهای جدید انگلیس

خط ریلی جدید Crossrail انگلیس از حیث برخورداری از فناوری های پیشرفته سر و صدای زیادی به راه انداخته است. بر روی این خط جدید که 118 کیلومتر درازا دارد و گفته می شود یکی از بزرگترین پروژه های راه و ساختمان اروپا نیز به حساب می آید قطارهای پیشرفته ای حرکت خواهند کرد که تا 1500 مسافر ظرفیت دارند.

این قطارها به فناوری های پیشرفته ای نظیر ترمزهای احیا کننده، سیستم های دمایی و روشنایی هوشمند و از همه جذاب تر دسترسی به وای فای و شبکه اینترنت پرسرعت 4G مجهز هستند.

این قطارها به فناوری های پیشرفته ای نظیر ترمزهای احیا کننده، سیستم های دمایی و روشنایی هوشمند و از همه جذاب تر دسترسی به وای فای و شبکه اینترنت پرسرعت 4G مجهز هستند.

این مسیر ریلی دارای 10 ایستگاه و 42 کیلومتر تونل است. البته کار ساخت تونل ها اوایل سال جاری به پایان رسیده بود که برای این منظور 6 میلون تن خاک و سنگ از دل زمین استخراج و برای توسعه ساختارهای جزیره Wallasea Island به آن منتقل شد.

قطارهایی به طول 200 متر که متشکل از 9 واگن به هم متصل قابل تردد هستند بر روی این خط ریلی جدید حرکت خواهند کرد.

این قطارها با استفاده از مواد شبک و مستحکمی نظیر آلومینیوم ساخته می شوند. قطارهای جدید در مقایسه با قطارهایی که به زودی از دور خارج می شوند سرعت بیشتری داشته و تا 30 درصد انرژی کمتری نیز مصرف می کنند که این دستاورد به واسطه بهره گیری از ترمزهای احیاکننده بوده است.

گفته می شود این قطارهای جدید از ماه مه سال 2017 به سرویس دهی مردم انگلیس پرداخته و کل مسیر ریلی Crossrail نیز در سال 2019 عملیاتی خواهد شد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا