سرقت یک میلیارد دلاری هکر ها از بانک

هکر ها در یکی از بی سابقه ترین فعالیت های مجرمانه در حوزه علوم سایبری ، با استفاده از یک تکنیک بسیار پیشرفته هک کردن و از کار انداختن سیستم های امنیتی ، موفق شدند در حدود یک میلیارد دلار از حساب های مختلف بانکی سرقت کنند .

این موضوع که در نوع خود بی سابقه بوده و طی آن  سارقان توانسته اند تقریبا بدون برجای گذاشتن هیچ گونه رد پائی از خود این سرقت را انجام دهند ، از سوی اتحادیه اروپا و پلیس بین الملل در حال پیگیری است و مقامات مسئول ، در این راه از کارشناسان و متخصصان امنیت شبکه شرکت مشهور کاسپرسکی  Kaspersky که  یکی از مشهور ترین شرکت های سازنده آنتی ویروس و ساختار امنیتی سیستم ها در دنیا محسوب می شود ، در خواست یاری کرده اند .

Eugene Kaspersky مدیر این شرکت روسی که دفتر مرکزی آن در شهر مسکو قرار دارد روز گذشته در نشست  جهانی آنالیز امنیتی شبکه Security Analyst Summit که در شهر مکزیکو سیتی برگزار شد ؛ ضمن تائید این موضوع  از همکاری های گسترده کارشناسان امنیتی این شرکت با پلیس بین الملل خبر داد .

وی از سرشناس ترین چهره های امنیت شبکه و سیستم در سطح دنیا است و در حال حاضر میلیون ها کاربر از آنتی ویروس و سایر محصولات امنیتی این شرکت در سراسر جهان استفاده می کنند .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا