سومین کنگره جهانی زمان، فضا و جسم

سینا پرس : این کنفرانس با تاکید بر طبیعت فضا، زمان و جسم به پرسش های موجود در حیطه تجربیات و ساخته های انسان ها پاسخ می دهد. جستجوی موجودیت انسان و میانکنش با شبکه های موجود در جهان، در جوامعی متشکل از مردمی که به طور دائم در کارهای خاص، در زمان و در فضای مشخص شرکت می کنند، از محور های اصلی این کنفرانس است.

برخی دیگر از محورهای این کنفرانس، شامل تئوری های آکادمیک، چگونگی کنترل اطلاعات برگرفته از زمان، مکان و جسم، محتویات فیزیکی مکان( معماری، هنر، مجسمه سازی، طراحی شهری)، سن و اثر آن روی زمان و مکان، زمان و حرکت، زمان به عنوان"دشمن"، و رابطه بین زمان، مکان و جسم است.

به موازات این کنگره، کنگره جهانی "جنون" نیز در منسفیلد کالج برگزار می شود. این کنگره که هفتمین کنگره جنون است با موضوعات ارزش جنون و چرایی نیاز ما به آن، احساسات مربوط به جنون( خشم، نفرت، انتقام، حسادت)، مرزهای جنون و مقاومت در برابر نرمال بودن، خلاقیت و نقش جنون در خلاقیت نیز در تاریخ 18-16 شهریور برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این دو کنگره با هم، گرفتن یک نتیجه کلی و مطلوب در رابطه با ارتباط بین زمان، مکان، جسم و جنون است. شرکت کنندگان این امکان را دارند که به طور همزمان در دو کنگره شرکت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا