چهار محصول جدید گسیلنده نور مبتنی بر نانوبلورهای زیرکونیا

 این محصولات جدید منجر به راندمان و نوردهی فوق‌العاده‌ای برای گستره وسیعی از کاربردهای نوردهی OLEDها می‌شوند.

کرایگ باندز، رئیس و مدیر اجرایی پیکسلیجنت، گفت: "خانواده جدید محصولات شاخص بالای‌مان برای نوردهی OLED موقعیت راهبردی شرکت پیکسلیجنت را در بازار نوردهی حالت جامد تقویت می‌کند و ما باور داریم که آنها شتاب توسعه نوردهی OLED را افزایش خواهد داد." این PixClear® برای محصولات OLED می‌تواند بعنوان یک لایه نرم‌سازی و استخراج نور داخلی با پنل‌های نوردهی OLED یکپارچه شود و مقدار استخراج نور افزاره‌های نوردهی OLED را دو برابر کند. 
این خط تولید شامل دو ماده مبتنی برحلال و دو ماده فرموله‌شده است که همه در مقیاس صنعتی در دسترس می‌باشند. باندز اضافه کرد: "بازار نوردهی OLED آماده برای رشد شتابان و قابل دسترس برای همه است و پیکسلیجنت آماده ارائه خدماتی برای کمک به سازنده‌های نوردهی OLED جهت افزایش لومن بر وات است." 
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،تکنولوژی‌های پیکسلیجنت یک شرکت مواد پیشرفته است که برای ساخت نسل جدیدی از مواد شاخص بالا برای کاربردهای فیلم و روکش‌های نوری و نوردهی حالت جامد از فناوری نانو استفاده می‌کند. بلورهای زیرکونیا PixClear® این شرکت دارای بالاترین شاخص شکست، شفافیت و پایداری است و می تواند به آسانی با استفاده از فرآیندهای ساخت استاندارد در معمول‌ترین پلیمرها مانند سیلیکون‌ها، اکریلیک‌ها و اپوکسی‌ها یکپارچه شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا