همایش مدیریت تامین پایدار و امنیت انرژی دی‌ماه برگزار می‏ شود

محمد حری ،مدیرکل پدافند غیرعامل استاندای خوزستان با اعلام این خبر گفت: کارهای اولیه برگزاری همایش از سال گذشته آغاز شده که با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، طرح پیشنهادی تهیه و به استاندار ارائه شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری، کمیته برنامه ریزی همایش در وزارت کشور شکل گرفت که با مشارکت وزارت کشور، سازمان پدافند غیرعامل، وزارت نیرو، وزارت نفت و استانداری خوزستان محورهای همایش تعیین شده است.

حری اضافه کرد: شورای سیاستگذاری در دو بخش کمیته علمی و کمیته اجرایی تشکیل شده است که این شورا اکنون در حال انجام مقدمات برگزاری این همایش است.

وی درباره محورهای این همايش ملي توضیح داد: مردم، امنیت و تأمین پایداری انرژی؛  نقش فناوری‏های نوین در تأمین پایدار انرژی؛  نقش عوامل ژئوپلتيك و ژئواكونومي در تأمين پايدار انرژي (نقش كشور در تأمين پايدار انرژي در منطقه و جهان)؛  ديپلماسي انرژي (فرصت‏ها و چالش‏ها)؛ بخش خصوص و امنیت انرژی (فرصت‏ها و چالش‏ها)؛  امنيت ملی و امنيت انرژی؛  تسهیل مدیریت بحران در حوزه انرژی از منظر پدافند غیرعامل؛  راهبرد پدافند غيرعامل و مصون‏سازی زیرساخت‏های حوزه‏ای انرژی در برابر تهدیدات با تأکید بر شیوه و روش‏ها؛  تنوع بخشی به منابع انرژی با تأکید بر انرژی‏های نو؛ شناخت تهدیدات و آسیب پذیری حوزه‏های مختلف انرژی؛ و مخاطرات و آلودگی های زیست‏محیطی بخش انرژی کشور از جمله محورهای این همایش به شمار می رود.

وی افزود: اساتید، پژوهشگران و علاقه‏مندان می‏توانند مقالات خود با را به دبیرخانه این همایش به آدرس اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، استانداری خوزستان، اداره کل پدافند غیرعامل ارسال نموده و یا به وب سایت همایش به آدرس http://www.mes1394.ir  مراجعه و ضمن ثبت نام، مقاله خود را ارسال کنند.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا