فراخوان مقاله برای ارائه در مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو

به گزارش سینا پرس،‌ ستاد توسعه فناوری نانو سومین مجمع بین المللی اقتصاد فناوری نانو را به منظور آشنایی نیروهای متخصص و علاقه‌مند به مباحث مرتبط با اقتصاد نانو از قبیل تجاری‌سازی، سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک، رسوخ فناوری، ایمنی و بازاریابی در حوزه‌های فناوری نانو و تبادل تجربیات بین فناوران، سرمایه گذاران، متخصصین و فعالان داخلی و خارجی این حوزه برگزار می‌کند.
 

برگزاری جلسات سخنرانی مسؤولین، مدیران و صاحب‌نظران ارشد کشور در حوزه تجاری سازی، صنعت و بازار،‌ ‏برپایی کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با موضوع تجاری‌سازی فناوری نانو از جمله برنامه‌های مجمع به‌ شمار می‌روند.‏

 

مجمع اقتصاد نانو در شش محور «راهکارها و چالش‌های ورود منابع مالی به حوزه نانو»، «مدل‌های کسب و کار مناسب برای شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو»، «ساختار و مبانی مدیریت کسب و کارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین»،‌ «رسوخ فناوری نانو در صنعت»، «توسعه ابزار بازاریابی محصولات فناوری نانو» و «مالکیت فکری و ثبت اختراع» برگزار می‌شود.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه مجمع، علاقه‌مندان و دانشجویان می‌توانند با ارائه پوستر در محورهای فوق در مجمع بین‌المللی اقتصاد نانو شرکت کنند. ‏افراد فرصت دارند چکیده پوستر خود را تا تاریخ 15 مرداد ماه به پست الکترونیکی ‎ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا تاریخ 10 شهریورماه به پایگاه اینترنتی ifne.nano.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 88965783 و 88965786 تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا