گزارش تصویری از نخستین اتوبوس برقی جهان

خودروهای برقی در حال باز کردن جای خود در جهان مدرن انسان ها هستند ولی کمبود وسایل نقلیه عمومی که با انرژی الکتریسیته کار کنند به شدت حس می شود. حال شرکت تسلا برای رفع این مشکل، اقدام به طراحی نخستین نسل از وسایل نقلیه عمومی برقی کرده است.

رایان پوپل، یکی از کارکنان سابق شرکت خودرو سازی تسلا، از ساخت اتوبوس های برقی جذابی به عنوان ابزارهای حمل و نقل عمومی نسل آینده بشر خبر داد. این شرکت مشهور (تسلا) به تازگی موفق به ساخت اتوبوس برقی جدیدی شده است که علاوه بر ظاهری زیبا می تواند با یک بار شارژ، مسافتی حدود 258 مایل برابر با 413 کیلومتر مسافت را طی کند.

شایان ذکر است که این میزان از پیمایش مسافت با یک بار شارژ، از مسافتی که بسیاری از خودروهای برقی ساخته شده امروزی با یک بار شارژ توان طی کردن آن را دارند بیش تر است. همچنین قدرت این اتوبوس از اتوبوس های شهری معمولی نیز فراتر است. این اتوبوس ها به زودی می توانند جایگزین اتوبوس های دیزلی موجود در شهر ها شوند و از میزان انتشار مواد آلاینده و سرطان زا توسط این اتوبوس ها جلوگیری کنند. در ادامه می توانید به تصاویر منتشر شده از این اتوبوس پاک دسترسی داشته باشید.

برای خواندن خبر مربوط به این خودرو در سینا پرس می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا