خودرویی که از نمایشگر پوشیده شده است

هر ساله بسیاری از شرکت ها طرح هایی را در زمینه خودروهای آینده بشر به نمایش در می آورند ولی کمتر شرکتی به مواردی که امروزه به عنوان اصلی ترین محور توجه نسل جوان است توجه داشته است. خودروهای آینده باید توسط نسل جوان فعلی رانده شوند و به همین دلیل نیز توجه به خواسته های آنها به عنوان یک اصل مهم در طراحی خودرو محسوب می شود. حال نسل فعلی شیفته استفاده از تلفن های همراه هوشمند و گرفتن عکس های سلفی هستند و به همین دلیل نیز شرکت نیسان اقدام به طراحی یک خودروی مفهومی با این محوریت رویکرد کرده است.

شرکت خودرو سازی نیسان از ساخت خودرو جدیدی خبر داده است که فضای داخلی و بخشی از فضای خارجی آن از صفحه نمایش های ال ای دیLED ساخته شده است. هدف از طراحی این وسیله نقلیه این است که بتواند توجه افراد علاقه مند به ارتباطات مجازی و به خصوص عکاسی به روش سلفی، را به خود جلب کند. شرکت خودروسازی نیسان برای رسیدن به این هدف وسیله نقلیه ای را طراحی کرد رانندگان آن بتوانند در حین رانندگی علاوه بر توجه به جاده، تجربیات و وقایع زندگی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

البته هنوز زمان عرضه این خودرو تعیین نشده است و هم چنین هنوز مشخص نیست که وجود تعداد زیاد نمایشگر، تمرکز راننده بر روی جاده را از بین خواهد برد یا خیر. در این گزارش تصویری می توانید تصاویر منتخبی از این طرح مفهومی را مشاهده کنید.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا