نخستین هتل با خدمه رباتیک افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین،ربات های هتل «Henn-na» به ارائه طیف گسترده ای از خدمات از جمله تمیز کردن اتاق ها، خدمات اطلاعات و دربان می پردازند، به این معنی که کل کار های اقامت در هتل توسط ربات ها انجام شده و حتی بارها توسط آن ها به اتاق حمل خواهد شد.

ربات ها توسط شرکت «Kokoro» ساخته شده اند که چهره هایی شبیه زنان جوان ژاپنی دارند. این ربات ها موسوم به «actroid» از رفتارهای انسانی مانند نفس کشیدن و چشمک زدن تقلید کرده و به راحتی به زبان های انگلیسی، ژاپنی، چینی و کره ای صحبت می کنندغ همچنین آن ها می توانند با انسان تماس چشمی برقرار کرده و به زبان بدن و تن صدا واکنش نشان دهند.

اولین مجتمع ساختمانی این هتل که نخستین نمونه اداره شده توسط ربات ها محسوب می شود، قرار است در روز 17 ژوئیه (26 تیر) با 72 اتاق افتتاح شود و ساختمان دوم با 72 اتاق در سال 2016 گشایش خواهد یافت. قیمت هر اتاق یک تخته این هتل برای هر شب 7000 یوآن (40 پوند) و اتاق دو تخته آن 9000 یوآن (50 پوند) هزینه خواهد داشت.

در ابتدا این هتل از 10 خدمه رباتیک برخوردار خواهد بود، اما به گفته «هیدئو ساوادا» رییس شرکت building complex، در آینده بیش از 90 درصد خدمات هتل توسط ربات ها انجام خواهد شد.

پارک تفریحی «Huis Ten Bosch» – محل احداث این هتل رباتیک – در شهر ناگازاکی ژاپن، از روی یک شهر هلند در قرن هفدهم ساخته شده و دارای نسخه هایی از ساختمان های قدیمی برای ارائه تجربه زندگی در هلند در میان کشور ژاپن است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا