حمایت گام به گام از پایان نامه های دانشجویی تحصیلات تکمیلی درحوزه نانو تا سال 98

دراین آیین نامه مبلغ حمایت تشویقی هر پایان نامه متناسب با موضوع، نتایج و اثرات آن بوده و براساس شاخص های برنامه و متناسب با دستاوردهای هرپایان نامه، میزان تشویقی افزایش می یابد.اجرای این آیین نامه ازسال 92 آغازو تا مهرماه سال 1398 ادامه دارد.
بر اساس این گزارش هدف پایان نامه هایی است که براساس نیاز واقعی و فعلی تعریف شده اند و ترجیحا کارفرمای صنعتی دارند، همچنین پایان نامه هایی که دارای کیفیت بهتری نسبت به سایر پایان نامه ها براساس شاخص ها باشند و نیزپایان نامه هایی که به نتایج و دستاوردهای خاص رسیده اند مورد حمایت قرار می گیرند. 
در این گزارش آمده، گزارش مروری ثبت اختراعات مرتبط با پایان نامه 5 میلیون ریال، مقاله ISI منتج از پایان نامه هرمقاله 5 میلیون ریال، ثبت اختراع داخلی 10 میلیون ریال و ثبت اختراع خارجی 30 میلیون ریال، تعریف یا انجام پایان نامه در راستای رفع نیاز تحقیقاتی صنایع10 میلیون ریال مورد حمایت قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا از ستاد ویژه فناوری نانو، انجام پایان نامه ودستیابی به نتایج در راستای رفع نیاز تحقیقاتی صنایع 30 میلیون ریال، دستیابی به نمونه اولیه 20 میلیون ریال، تولید نانومواد در مقیاس پایلوت 30 میلیون ریال و پذیرش در یک مرکز رشد پس از فارغ التحصیلی 20 میلیون ریال از حمایت مالی برخوردار می شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا