رونمایی از لوکس ترین خودرو برقی تاریخ

خودروهای الکتریکی در دنیای امروزی در حال تلاش برای تغییر دید عمومی نسبت به استفاده از انرژی های تجدید پذیر هستند. در این میان شرکت هایی مانند تسلا توانستند تا به همگان ثابت کنند که یک خودروی برقی لازم نیست حتما یک محصول شهری کوچک با ظاهری ساده باشد بلکه می توان یک خودروی برقی هیجان انگیز و اسپرت را نیز در اختیار داشت.

حال شرکت پورشه که سال های متمادی در زمینه خودروهای سوپر اسپرت به عنوان یک نام برتر شناخته می شود نیز به بازار این رقابت وارد شده است. این شرکت به تازگی محصول ویژه ای به نام Mission E Concept را معرفی کرده است که عملا می تواند خودروی رویایی هر فردی باشد.

این خودرو دارای توان خارق العاده ای در موتور خود خواهد بود و به گفته مسئولان این شرکت، موتوری 590 اسب بخاری موجب به حرکت درآمدن این غول خواهد شد. علاوه بر این نیز پورشه مدعی شده است که میزان کارکرد این خودرو با یک بار شارژ باتری در نوع خود بسیار مطلوب خواهد بود و می توان مسافت 310.7 مایل برابر با 500 کیلومتر به حرکت ادامه داد.

شایان ذکر است که شتاب این خودرو نیز بسیار بالا بوده و تمامی مشخصات یک سوپر اسپرت شرکت پورشه در Mission E Concept قابل مشاهده خواهد بود. این ماشین می تواند در مدت زمان 3.5 ثانیه از وضعیت ایستاده به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا