نقاشی بین زمین و هوا با عینک واقعیت مجازی

گلن کین، سازنده انیمیشن های شرکت دیزنی، به تازگی شخصیت های کارتونی این شرکت را با استفاده از عینک های واقعیت مجازی نقاشی می کند. در فیلمی که به تازگی توسط اشلی رودهولم ساخته شده است، طریقه استفاده از این عینک های واقعیت مجازی توسط او به تصویر کشیده شده است.

 کین در این باره می گوید: «زمانی که شما به نقاشی کشیدن می پردازید، در واقع در حال بیان چیزی هستید که واقعیت دارد. شما در واقع بخشی از روح خود را بر روی کاغذ می آورید.» او برای کشیدن نقاشی های خود به جای استفاده از کاغذ و قلم، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند.

 کین شخصیت های کارتونی را در مدت زمان بسیار کوتاهی، با کمک هدست واقعیت مجازی HTC Vive و برنامه Tilt Brush که به منظور کشیدن نقاشی های سه بعدی طراحی شده است، در اندازه واقعیشان ترسیم می کند. او در ادامه با استفاده از عینک واقعیت مجازی خود به دور شخصیت کارتونی خلق شده خود می چرخد و آن را کاملا بررسی می کند.

او درباره استفاده از فناوری عینک های واقعیت مجازی می گوید: «تکنولوژی عینک های واقعیت مجازی می تواند ذهنیت من را به واقعیتی بسیار ملموس و عملی تبدیل کند. زمانی که با استفاده از این عینک به شخصیت سازی می پردازم، نقاشی ام را یک مجسمه تصور می کنم. به این ترتیب می توانم آن را روی هوا نقاشی کنم نه بر روی کاغذ.»

او درباره شرایط فعلی و آینده این روش می گوید: «نقاشی بر روی هوا بسیار راحت و به طرز عجیبی طبیعی است .اما هنوز هم تا استفاده بهینه از این تکنولوژی فاصله داریم.»

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا