توسعه بازی های کامپیوتری ، هدف اصلی شرکت های الکترونیکی

نمایشگاه بین المللی IFA (Internationale Funkausstellung) در برلین آخرین دستاوردهای هزار و 600 شرکت کننده را در زمینه محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی به نمایش درآورد که با بیش از 250 هزار بازدیدکنندگان رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رساند .

در میان این ابزارها و تجهیزات الکترونیکی می توان تلویزیون های HD ، دوربین های فیلمبرداری، رایانه های شخصی ، تبلت ها و گوشی های همراه متنوع و همچنین نسل جدید یخچال و فریزر، ماشین های قهوه ساز و جاروبرقی و غیره را مشاهده کرد. اما هدف اصلی شرکت های بزرگی که در این نمایشگاه شرکت کرده اند، ارائه بازی های کامپیوتری جدید و پیشرفته است .

شرکت ایسر (Acer) گوشی همراه هوشمندی را در نمایشگاه ارائه کرده که Predator 6 نام دارد و یک گوشی مخصوص بازی های کامپیوتری محسوب می شود. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی لمسی بوده که چهار گیگابایت رم دارد و نسبت به دیگر گوشی های همراه هوشمند ویژه بازی های کامپیوتری ، مجهز تر است. قیمت نهایی و تاریخ دقیق ورود این محصول به بازار هنوز مشخص نشده است .

در این نمایشگاه شرکت لنوو (Lenovo) نیز برای علاقمندان بازی های کامپیوتری ، محصولات تازه ای را به نمایش گذاشت. کامپیوترهای IdeaCentre Y700 و  IdeaCentre Y900 از بازی های مورد استفاده بر روی دسکتاپ برخوردار بوده که بسیار قدرتمند است و به طور حتم می تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد . قابل توجه است که بدنه این کامپیوترها به آسانی قابل تغییر است. این دستگاه ها در حدود هزار و پانصد یورو قیمت گذاری شده است .

تدی لی (Teddy Lee) مدیر تولید شرکت لنوو در رابطه با محصولات خود می گوید: « کارت گرافیک برای کامپیوترهای ویژه بازی بسیار مهم است. بنابراین کامپیوترهای مخصوص بازی که ما ارائه داده ایم، می توانند آخرین و قوی ترین کارت های گرافیکی را مورد استفاده قرار دهند. »

 منبع 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا