انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دو دانشگاه آزاد اسلامی و کرمز اتریش

 دکتر پروین داداندیش در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت علوم، تحقیقات و اقتصاد اتریش گفت:در جریان سفر هیات بلند مرتبه صدراعظم اتریش به ایران نشست صمیمانه ای با روسای دانشگاه اتریشی کرمز در خصوص همکاری های علمی دو جانبه بین دانشگاه ها برگزار شد.
دکتر داداندیش با بیان اینکه این همکاری با هدف ارتقا کیفیت و سطح علمی و آموزشی دانشجویان و اساتید صورت می گیرد، افزود: فعالیت های مشترک علمی، برنامه های تحقیقاتی مشترک، تبادل دانشجو، اعضای هیات علمی و محققان، فرصت های مطالعاتی اساتید، شرکت در جلسات و سمینارهای علمی، ویژه برنامه ها و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، تبادل نشریات و مطالب علمی و برگزاری دوره های آموزشی از موارد همکاری های میان دو دانشگاه است.
وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: این جلسه در خصوص سرمایه گذاری مشترک در زمینه هتل داری و تاسیس مراکز آموزشی در خصوص رشته هتل داری و گردشگری در تعامل با معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گرفته شد.
دکتر داداندیش خاطر نشان کرد: همچنین دو دانشگاه تصمیم به انتشار مطالبی مشترک در خصوص همکاری های علمی و تبلیغاتی در قالب یک نشریه مشترک گرفتند.
به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، امضای این تفاهم نامه با حضور مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پروین داداندیش رییس واحد تهران غرب و روسای دانشگاه کرمز دکتر بویر و دکتر انسفلنر صورت گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا