سمینار کاربردی فنون بازاریابی و فروش اثربخش ویژه شرکت‌های حوزه نانو برگزار می‌شود

 موسسه خدمات فناوری تا بازار ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در راستای اهداف و برنامه‌های سند راهبرد آینده فناوری نانو و حمایت از شرکت‌های فعال در این حوزه، به برگزاری سمینارهای آموزشی با موضوعیت تجاری‌سازی اقدام خواهد کرد.

در این راستا، کارگاه یک روزه «فنون بازاریابی و فروش اثربخش با هدف گیری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو» با همکاری کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در مورخ 19 شهریور ماه 1394 برگزار خواهد شد.
این سمینار با هدف ایجاد نگرش بازار محور در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری نانو طراحی گردیده است. مدیران و صاحبان کسب و کارهای مذکور با شرکت در این سمینار با دیدگاه‌های نوین در حوزه شناخت بازار، طراحی راهکارهای مشتری محور و کارآمد بازاریابی و راهکارهایی اثربخش و کم هزینه در بازار آشنا خواهند شد و قادر خواهند بود علاوه بر ترسیم بهتر برنامه‌ی بازاریابی، فروش خود را نیز بهبود بخشند.

جایگاه بازاریابی در صنعت نانو، فرصت ها و چالش های بازاریابی نوین، استراتژی های ورود به بازار، راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان به هدف ارتقاء فروش، بیان تجارب موفق بازاریابی و فروش شرکت کیتوتک، کارگاه طراحی راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان با هدف ارتقاء فروش از محورهای این کارگاه یک روزه است.
مطابق با آیین نامه حمایت از آموزش شرکت‌ها هزینه شرکت در این سمینار برای شرکت‎های دارای تأییدیه نانو مقیاس موسسه خدمات فناوری تا بازار از تخفیف برخوردار خواهد بود.
علاقه مندان برای حضور در این کارگاه و برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا